Kiežby som mal tri a pol milióna len tak na rozdávanie

O festivale, ktorý nebol.

Behind the CloserBehind the Closer (Zdroj: Hejty)

Nechcem byť ten "felák", ktorý sa postaví a povie, že ja som vám to hovoril, ale budem. Najkrajší pocit na svete pre duševných maloroľníkov, medzi ktorých sa hrdo hlásim, je ten, keď mali pravdu.

A ja som mal pravdu... oooooooh to je super, užívam si to a najradšej by som sa postavil na Námestie SNP a zakričal - JA SOM TO HOVORIL!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No dobre, upokojíme sa a poďme veci. Môj posledný newsletter, to je jedno, že bol dávno, veď je leto, mal nadpis "Nikto nebude prekvapený, keď koncert Kanyeho nakoniec nebude".

SkryťVypnúť reklamu

A čo? No? No? Koncert nebol a ja som musel mlčať celý čas. Poďme si do toho rypnúť teraz.

V redakcii, priznám sa, aj sme sa zabávali, aj sme boli vážni, aj sme si lámali hlavu nad Rubiconom a nad všetkým, čo sa deje v pozadí. Behind the Rubicon (to znie dobre do kelu).

Videli sme ako Adam dennodenne komunikuje s organizátorom Hugom Vargom a snaží sa z neho dostať aspoň niečo. Potom sme získali zdroj, ktorý nám dal informácie, s ktorými sme vedeli pracovať. Prišli sme na exekúciu a potom to už išlo.

Chcelo to však poctivú robotu, overiť si informácie - nemohli sme pracovať len s jedným zdrojom. Adam si to aj poctivo odsedel, odtelefonoval, odsedel na káve s iným zdrojom. Ja viem, vy chcete vedieť, kto sú zdroje, čo všetko vieme, prečo sme nepísali o Gregovi Gogolakovi, no bohužiaľ sú veci, ktoré nemôžem povedať.

SkryťVypnúť reklamu

Všeobecne články, ktoré u nás nájdete, nie sú postavené na vode. Píšeme len overené veci a rôzne klebety, bizarnosti spojené s Rubiconom a dohady, čo sa dialo v pozadí, si nechávame pre seba - kým ich nepotvrdia zúčastnení alebo ich nemáme z viacerých zdrojov. Síce nedostávame, čo ja viem, 350 eur na hodinu, no robotu si robíme poctivo.

Súvisiaci článok Tajným investorom Rubiconu je rodina Tkáčovcov. Za Kanyeho Westa zaplatili 3,5 milióna dolárov Čítajte 

Výsledkom usilovnej Adamovej redaktorskej a Radkinej editorskej práce bolo, že sme zistili, overili a napísali o tajnom investorovi festivalu Rubicon.

Patrik Tkáč a jeho rodina sa "rozhodli podporiť mladých" a dali im pôžičku na Kanyeho tri a pol milióna eur. Kiežby som mal aj ja takto na podporu.

Vieme, ako to dopadlo, ak nevieš, prečítaj si Adamov článok. Teraz bude zaujímavé sledovať či a kedy dostanú ľudia, ktorí si kúpili lístok späť svoje peniaze.

SkryťVypnúť reklamu

Hanba v posteli, sex na diaľku a generácia bez sexu

Samozrejme sme sa nevenovali len neuskutočnenému festivalu, ale aj iným témam. Timea pracovala na reportáži o sexe mladých. Ako k tomu pristupujú, čo sa medzigeneračne zmenilo a či je mladšia generácia otvorenejšia.

Betka pochádza z veriacej rodiny, takže v puberte bola presvedčená, že za masturbáciu skončí v pekle. Dnes žije v Bratislave, pravidelne chodí na terapiu a otvorene partnerovi hovorí, čo ju baví a čo chce v posteli skúsiť.

Adam (nie náš Novosad) má vzťah na diaľku, no paradoxne tvrdí, že to robí ich sex ešte lepším. S partnerkou si dokonca čítajú knihy o sexe a robia erotické kvízy. Dobrý sex je podľa neho najmä o otvorenej komunikácii – a tú zvládajú perfektne.

Súvisiaci článok Aký je sexuálny život mladých na Slovensku? Veľa sa rozprávajú, menej sa hanbia Čítajte 

Dvadsaťdvaročná Anna priznala, že svoje sexuálne zážitky spočíta na prstoch jednej ruky. Aj ona patrí do generácie, ktorá má o sex oveľa menší záujem. Hoci by ho chcela viac, radšej trávi čas s kamarátmi než na nepodarených rande.

SkryťVypnúť reklamu

Viac o tom, ako mladí ľudia dnes hovoria o sexe a sexualite, si prečítaš v článku od Timey Krauszovej.

A to je na tento týždeň všetko.

Zapni si odber aj na tento newsletter, aby ti nič neušlo. Píšem každý týždeň a vždy to bude zážitok.

Zážitok je to aj na našom instagrame, tak nám daj follow aj tam, prosím.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu