Influencerka počas svojej svadby uverejnila 20 videí na tiktoku

Musíme sa porozprávať o topánkach Brada Pitta.

Svadba , ktorú jej zaplatili followeriSvadba , ktorú jej zaplatili followeri (Zdroj: Tiktok/justjazzzyidk)

Influencerka urobila zo svojej svadby projekt na sociálne siete a parádne na tom zarobila. Brad Pitt, Pedro Pascal a Alexander Skarsgård môžu za to, že topánky od Saint Laurent si už nikto neobuje. A potom je tu ešte jeden mladý Američan, ktorý sa opisuje ako stay-at-home son, čo znamená- áno, správne šípiš- že je nezamestnaný.

Vitaj pri ďalšom vydaní Happy Hour, newsletteri o trendoch a dianí v popkultúre a na internete, o ktorom (ne)potrebuješ, ale tak trochu chceš vedieť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulý týždeň Netflix zverejnil teaser-trailer na piatu sériu Stranger Things, trailer na finále Squid Game, prvých šesť minút z druhej série Wednesday a trailer na film Frankenstein od Guillerma del Torra, ktorý som zabudla zaradiť do článku na Closeri, tak si ho pozri tu. Hrá tam Oscar Isaack a Jacob Elordi. (Closer)

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...

Taylor Swift konečne vlastní celú svoju diskografiu. Od spoločnosti Shamrock Capital definitívne odkúpila všetky svoje nahrávky. Podľa listu fanúšikom, ktorý uverejnila na svojej web stránke, tak mohla urobiť len vďaka megaúspechu turné Eras. (CNN, instagram)

Hailey Bieber predala svoju značku Rhode spoločnosti e.l.f. cosmetics za jednu miliardu dolárov. Urobila tak len po troch rokoch od jej založenia. Viac podrobností sa dozvieš na tiktoku podcastu Rutina, ktorý sme spustili nedávno. (tiktok/podcastrutina)

Herečka Sydney Sweeney predstavila v spolupráci so značkou mužskej kozmetiky Dr. Squatch mydlo na umývanie. Ide o limitovanú edíciu mydiel vyrobených z vody, v ktorej sa kúpala. Ako hovorí jedna z komentujúcich na instagrame: "Hocičo, čo prinúti mužov osprchovať sa, je fajn." (Instagram/sydneysweeney)

SkryťVypnúť reklamu

Influencerka TheWizardLiz predala svoj snubný prsteň po tom, ako ju jej priateľ podviedol. Liz je vo štvrtom mesiaci tehotenstva a výťažok z predaja prsteňa venuje slobodným matkám. Na svojom instagrame mu poďakovala za to, že jej včas ukázal, aký muž je. (HeyFomo)

V sobotu 7. 6. sa uvidíme na festivale Ženy Víno Funk. Zbehni do Sloboda loungu a o 15.30 budeme diskutovať s Otcom Mircom. Moderuje Tímea Krauszová. Nezmeškaaaj!

Loading

...

V minulom vydaní Happy hour sme debatili o labubu príveskoch na kabelky. Zapni si odber a každý týždeň sa dozvieš o veciach, ktoré sa riešia na internete, najnovších trendoch a pop culture news.

Súvisiaci článok Prečo všetci nosia na kabelkách zubatého čínskeho plyšáka? Fenomén Labubu prišiel na Slovensko Čítajte 

Svadba na tiktoku

Influencerka Jaz Smith, známa na TikToku ako @justjazzzyidk, sa v máji 2025 vydala za Kevina Callariho na ikonickom zámku Oheka Castle na Long Islande, pamätáš si ho z videoklipu k piesni Blank Space od Taylor Swift.

SkryťVypnúť reklamu

Svadba viac-menej rozbila americký tiktok, keďže Jaz počas jediného dňa zverejnila viac ako 20 videí na tejto platforme, čím si vyslúžila prezývku „kráľovská svadba“ medzi fanúšikmi.

Loading

@justjazzzyidk

Celý deň bol starostlivo naplánovaný – Jaz a jej asistentka vytvorili tabuľku s viac ako 40 nápadmi na videá, ktoré robili počas príprav, obradu, recepcie a afterparty, píše The Cut.

Influencerka otvorene priznala, že zdieľanie svadby na sociálnych sieťach považuje za spôsob, ako sa odvďačiť svojim followerom, ktorí jej nepriamo pomohli financovať túto luxusnú udalosť.

Loading

@justjazzzyidk

Aj keď TikTok neponúka vysoké priame výnosy z Creator Fundu (približne 0,03 – 0,04 dolára za 1000 zobrazení), skutočný zisk pre influencerov pochádza zo sponzorovaných spoluprác. Podľa odhadov z marketingového prostredia Jaz zarába približne 15 000 až 30 000 dolárov za jednu značkovú kampaň.

SkryťVypnúť reklamu

Niektorí komentátori na Reddite však vyjadrili pochybnosti o finančnej udržateľnosti takéhoto životného štýlu. Diskutovalo sa o tom, že Jaz mala na svadobný deň pripravených štvoro rôznych šiat a že celkové náklady na svadbu mohli dosiahnuť až 500 000 dolárov.

Časť nákladov mohla byť pokrytá prostredníctvom barterových dohôd so značkami výmenou za propagáciu na jej sociálnych sieťach. Nech hodí kameňom ten, kto by takúto zľavu nevyužil.

Napriek rozsiahlej dokumentácii svadby Jaz tvrdí, že sa cítila plne prítomná a že tvorba obsahu jej deň nijako nenarušila. Po svadbe dokonca nahrala špeciálnu epizódu svojho podcastu „Delusional Diaries“ s družičkou Halley Kate, kde diskutovali o priebehu svadobného dňa.

Loading

@justjazzzyidk

Za mňa to znie najmä vyčerpávajúco a zaujímalo by ma, ako sa má ženích. Celý svadobný obsah je uložený vo výbere "wedding content" na jej tiktoku a nájdeš tam 55 (!!!) videí. Priznám sa, pozrela som si ho so záujmom, lebo taká som. A zrejme nie som sama, počet pozretí je na tiktokoch zo svadby o pol milióna a viac vyšší než na iných jej videách.

SkryťVypnúť reklamu

Momentálne je na svadobnej ceste a asi viete, čo tam robí.

Nový dream job mladých mužov: stay-at-home son

Na Wall Street Journal som natrafila na článok o Brendanovi Liawowi, ktorý v americkej vedomostnej súťaži Jeopardi vyhral 60 tisíc dolárov. To nie je také zaujímavé ako fakt, že sa predstavil ako "stay-at-home son"- syn, ktorý býva doma.

Dvadsaťsedemročný Brendan je absolventom politológie a tvrdí, že "stay-at-home son" znie lepšie ako výraz nezamestnaný. Asi áno, ale len preto, že v angličtine znie aj všelijaká hlúposť lepšie ako v slovenčine.

Tento termín však nie je nič nové, do Urban dictionary sa dostal už v roku 2007, po ňom prišli aj výrazy ako "quiet quitting" alebo "lazy-girl-job". WSJ píše, že spolu so "stay-at-home son" ide o niečo ako ironické nálepky cti. V skratke, keď to pekne pomenujeme, nevyznie to tak zúfalo.

SkryťVypnúť reklamu

Celý text aj s krátkym rozhovor so synom z mama hotelu si môžeš prečítať na WSJ.

Čižmy, ktoré to dotiahli až do Cannes

Nechcem haniť prácu svetových stylistov, ale tak ako opakovaný vtip už nie je vtipom, ani šesťkrát použité topánky na rôznych celebritách už nie sú originálne. Hovorím o kožených čižmách nad kolená od Saint Laurent z dielne Anthonyho Vaccarella.

Čižmy sú inšpirované americkým fotografom Robertom Mapplethorpom, ktorý sa špecializoval na čiernobiele portréty. Módni kritici ich brali ako výzvu a boli zvedaví, kto bude taký odvážny, aby si ich obul. Nuž, nakoniec sa takých mužov našlo celkom dosť.

Ako prvý ich mal obuté Pedro Pascal na premiére druhej série The Last of Us. V podstate mal na sebe celý look z prehliadky Saint Laurent na sezónu jeseň 2025 vrátane károvaného saka a fialového roláku.

SkryťVypnúť reklamu

Mňa nešokoval vôbec, pretože ak ide o módu, Pedro hrá s odhalenými kartami. Je jasné, že si oblečie čokoľvek, pretože vie, že v tom bude vyzerať dobre. A je to pravda.

Pri Alexandrovi Skarsgårdovi to už bolo komplikovanejšie, stál totiž na červenom koberci v Cannes. Festival len pár dní pred začiatkom zakázal príliš veľké a odhalené róby. Takto na poslednú chvíľu to však nemalo zmysel, pretože na takúto udalosť stylisti dohadujú róby mesiace pred festivalom. Nakoniec to však aj tak vyzeralo ako marketingový ťah, ľudia predsa boli zvedaví, koľko celebrít nariadenie poruší.

Loading

@brutofficiel

Keď organizátori zbadali Skarsgårdove čižmy, určite s láskou spomínali na všetky odhalené dekolty. Ku cti hercovi slúži, že si k nim obliekol čierny smoking, ale to už asi bolo aj jedno.

SkryťVypnúť reklamu

No a do tretice (a možno už aj naposledy) sme tieto čižmy videli na Bradovi Pittovi, lebo čo je on horší ako títo pred ním? Brad Pitt začína vo veľkom promovať svoj film F1, ktorý bude (nečakane a celkom pochopiteľne) o formule 1. K promu patrí aj titulka magazínu GQ, vyšli rovno tri verzie. Jedna s Bradom, jedna s Lewisom Hamiltonom a jedna s Damsonom Idrisom. Všetci traja pracovali na filme.

Brad Pitt je na titulke nastajlovaný ako robotník/rybár, ktorý žije na samote a keď sa nebrodí riekou, nejazdí na motorke alebo nerobí niečo okolo farmy, tak len leží a premýšľa o živote a vyzerá pri tom sexi tak ako len Brad vie.

Práve na fotografiách v rieke má obuté Saint Laurent čižmy, čím sa kruh uzavrel a my ich možno nejaký čas neuvidíme. Nakoniec, uži si toto minútové video, kde Pitt len chodí a pozerá sa do diaľav.

SkryťVypnúť reklamu

Loading

@gq

To je na dnes všetko. Vonku máme konečne teplo, bež si užívať prvé letné dni. Keď si zapneš odber, Happy Hour ti príde každý pondelok do mailu. Čau!

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu