Krajina matriošiek a všemocného Vladimira Putina sa zase raz stala stredobodom pozornosti kvôli bizarnej udalosti. Sieť pizzerií Domino's tam totiž v posledný augustový deň rozbehla kampaň Domino's Forever.
Princíp bol jednoduchý - ak si niekto dá vytetovať na viditeľnom mieste logo pizzerie, bude mať zadarmo 100 kusov pizze za rok, pričom to bude môcť opakovať až jedno storočie. Dohromady by tak vďaka jednému tetovaniu mohol získať 10-tisíc celých porcií pizze "zadarmo".
Ten, kto to celé vymyslel, zrejme nečakal, že to Rusi zoberú naozaj vážne.
Už v prvých septembrových dňoch zaplavili fotky tetovaní Facebook, Instagram aj ruskú sociálnu sieť VKontakte.
Kým niektorí si dali vytetovať iba logo firmy, ďalší ho skombinovali s Ninja korytnačkou. A našli sa aj jedinci, ktorí to poňali kreatívne.

Pizzeria preto musela upresniť pravidlá.
Už 3. septembra (len 4 dni po spustení kampane na Facebooku) oznámila, že doživotnú pizzu zadarmo dostane len prvých 350 potetovaných šťastlivcov.
Upresnila aj veľkosť tetovania - mohlo byť hocakej farby, ale minimálne 2 centimetre široké. K príspevku pripojila aj názornú ukážku toho, čo si predstavuje pod pojmom "viditeľné časti tela".
Už o deň neskôr reštaurácia kampaň zastavila, ani to však nepomohlo.
Napriek oznámeniu, že firma už našla 350 výhercov, neprestali na sociálnych sieťach pribúdať fotky tetovaní. Len na Instagrame je dnes pod hashtagom #доминоснавсегда až 391 fotografií, a to ešte nepočítame Facebook a Vkontakte. Súťaž mala pôvodne trvať dva mesiace, vďaka Rusom však skončila po 5 dňoch.
Nejde pritom o prvý prípad, kedy vďaka bizarnému činu ľudia získali niečo od firmy bez toho, aby za to museli zaplatiť.
Austrálska reštaurácia Cafe 51 v Melbourne ponúkla ľuďom burgery do konca života za to, že si dali vytetovať jednu z ich pochúťok.
Koncom augusta vyhlásila súťaž aj firma KFC. Tá ponúkla 11-tisíc dolárov páru, ktorý dá svojmu dieťaťu meno Harland podľa zakladateľa reťazca, Harlanda Sandersa.
A zabúdať netreba ani na nedávne udalosti u našich susedov. Fanúšik Andreja Babiša sa s českým premiérom stavil, že si dá vytetovať symbol Babišovej kampane, šišku, a premiér mu za to bude musieť kúpiť nový Iphone.
