Doritos chce vyrábať čipsy určené pre ženy. Oproti obyčajným majú byť menšie a tichšie

Ženy sa vraj hanbia chrumkať.

Chceli by sme vidieť brainstorming, pri ktorom v spoločnosti Pepsi Co, ktorá vyrába značku čipsov Doritos, dostali nápad, že budú vyrábať lupienky špeciálne pre ženy. Ani vy si neviete predstaviť, v čom by mal spočívať ten rozdiel?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa spoločnosti majú ženy pri jedení čipsov špeciálne požiadavky.

Ako povedala v rozhovore pre Freakonomics globálna výkonná riaditeľka Pepsi Co Indra Nooyi, "hoci ženy by rady chrúmali čipsy nahlas, oblizovali si prsty a na konci si sypali malé polámané kúsky do úst, uprednostňujú nerobiť to na verejnosti." To je podľa nej mužská doména.

SkryťVypnúť reklamu

Preto sa rozhodli, že budú vyrábať zvukovo menej výrazné čipsy, ktoré by však nemali stratiť nič zo svojej chuti. Tiež by sa ich príchuť mala menej lepiť na prsty a chcú zmenšiť aj balenie, aby sa zmestilo do ženskej kabelky.

Zároveň riaditeľka tento krok bráni, že nejde o rozdeľovanie na mužské a ženské, ale skôr sa zamysleli nad tým, či existujú snacky pre ženy, ktoré môžu byť navrhnuté a balené iným spôsobom.

Nestretli sa však s veľkým pochopením, hlavne medzi samotnými ženami.

Stretol už niekto v Doritos niekedy dámu?

Ako reakciu na Doritos čipsy pre ženy by som mala jesť najväčšie čipsy, aké nájdem, chrúmať naozaj nahlas, grgať a nosiť balík čipsov ako kabelku.

Hlavu hore, dievčatá! Možno nemáme dámu - prezidentku, ale máme dámske Doritos!

Idem si sadnúť a napísať naštvaný list Doritos.

Posledný vtip odkazuje na ďalšiu aférku s nezmyselným produktom určeným pre ženy.

Perá značky BIC "pre ňu" sa stali predmetom výsmechu. Písacie potreby v pastelových farbách to schytali v recenziách na Amazone, kde sa ženy vybláznili viac ako 2000 vtipnými komentármi. Upútali aj pozornosť komičky Ellen DeGeneres, ktorá si z nich robila srandu vo svojej show.

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...

Existuje dokonca termín "ružová daň".

Prišli s ním francúzske feministky, keď zistili, že ružové dámske žiletky sú podstatne drahšie ako modré, určené pre mužov. Kým balík piatich ženských jednorazových žiletiek stál 1,8 eur, za 1,72 sme si mohli kúpiť desať mužských.

Mnohé ženské produkty stoja viac ako mužské, pričom rozdiel je často naozaj len vo farbe, vôni či dizajne obalu. A nie je to tak len vo Francúzsku, ale na celom svete.

Je veľa vecí, pri ktorých má rozdelenie na mužské a ženské zmysel, pri mnohých je to však len marketingový ťah. Tak, ako je nezmyselná zubná pasta určená mužov (fakt to existuje), sú hlúposť aj čipsy pre ženy.

Prečítajte si tiež: Justin Timberlake naštval fanúšikov Janet Jackson. Pesničku zastavil presne pred kritickým momentom Čítajte 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu