Práca s ľuďmi si vyžaduje veľa trpezlivosti a obzvlášť, keď pracujete na zákazníckej podpore. Svoje o tom vedia aj naši kolegovia z helpdesku, ktorí sa podelili o tie najlepšie reakcie zákazníkov.

Reakcie na nedostupnosť Sme.sk - chyba 503
1. "Titulná stránka Sme.Sk je pravdepodobne porucha."
2. "Dobrý deň, chyba 503 je tak závažná, že som si musel otvoriť ľavicový denník!"
3. "Fašírky z tofu - nedá sa otvoriť, ďakujem."
4. "Nejde Vám celá stránka. Nejaký beťar vám dal zabrať :-) Len sa snažte spustiť aby som si vedel čítať vaše články. S pozdravom Váš čitateľ, ktorý u vás ešte nikdy nič nevyhral."
5. "Chyba 503. Som rozčarovaná opakovaním nemožnosťou dostať sa na stránky SME. Ešteže v sobotu mi chodia noviny SME a ja ich mám aspoň sčasti prečítané."
6. "Prečo mi blokujete čítanie správ tým, že mi oznamujete nezmyselnú správu: "Našli ste našu chybu". Žiadnu chybu som nenašiel a nič som Vám neoznamoval. Prosím odblokovať."

Predplatné
1. "Dobrý deň, napriek zaplateniu poplatku SME žiada heslo."
2. E-mail zo Štatistického úradu SR: "Dobrý deň, chcela by som sa informovať, dokedy platí predplatné služby, ktorú sme si aktivovali na meno ... v marci 2017 na obdobie 1 roka."
3. "Keď ste neobjektívni (proamerickí a rusofóbni), tak skrachujete!!!"

4. "Tomu šulinovi z petitu to ani neposílam, rozhoduje o hovnu."

5. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diskusie
1. Diskusný príspevok: "Cigan, necigan, kazdy, kto sa necha kupit a podplatit si zasluzi "gulku do hlavy"..."
Vysvetlenie príspevku odoslané mailom adminovi: "Ja si myslim, ze vy ste nepohopila moj text, kedze som to myslel uplne inak. Vy totiz stale nerozumiete tym uvodzovkam."

2. Perlička z diskusii: “Vadia mi cenzori ako pani Soňa Paculíková, ktorá je manažér takmer všetkého.”
3. "Budem požadovať ospravedlnenie a vyplatenie spôsobenej morálnej ujmy potlačovaním vyjadrenia slobody môjho názoru!"

4. "Admin, teba by ani v socíku nezamestnali pre porušovanie slobody slova."

Keď riešite viac služieb a používatelia to nevedia:
E-mail k predplatnému: "Dobrý deň, ja si vážim korektný a slušný prístup, ktorý Vám nechýba. To sa o oddelení diskusie@sme.sk povedať nedá ani omylom."
O pár minút neskôr
E-mail k diskusiám: "Dobrý deň, preposielam Vám časť korešpondencie s iným oddelením. Takto sa komunikuje... máte sa čo učiť."

