Rozmýšľali ste niekedy nad tým, ako vyzerajú tie časti slávnych malieb, ktoré nevidíte? Vďaka reklamnej kampani pre krém na topánky Kiwi to môžete zistiť.
Agentúra Ogilvy vyrobila pre Kiwi kampaň Portraits Completed, v ktorej vytvorila dolnú polovicu známych malieb ako Mona Lisa či Dievča s perlovou náušnicou.
V rámci kampane firma uzavrela partnerstvo s aplikáciou zameranou na múzeá, vďaka ktorej si návštevníci múzeí mohli pozrieť, ako by vyzerala spodná časť zobrazených ľudí, vrátane ich topánok.
Okrem toho bola súčasťou kampane aj výstava s vtipnou, ale poučnou komentovanou prehliadkou, na ktorej sa ľudia mohli dozvedieť viac o maliarovi, jeho obraze a, samozrejme, starostlivosti o topánky.

Unikátna kampaň zaslúžene vyhrala viacero ocenení v kategóriách Print aj Outdoors.
