Reklamy na autá nebývajú obzvlášť nápadité - väčšinou ukazujú krásne voľné cesty so serpentínami a výhľadom na more, na ktorých môžete otestovať svoje dokonalé nové auto.

V tejto reklame na Volvo XC60 nie je nič z týchto vecí.
Jedinečnú reklamu má na svedomí švédska reklamná agentúra Forsman & Bodenfors, ktorá s Volvom spolupracovala už v minulosti.
Spot ukazuje dievčatko, ktoré sa chystá na svoj prvý deň v škole. Nie je z neho nadšená, mama ju však uisťuje, že to bude v poriadku. Zoznámi sa tam s novými ľuďmi a možno sa z nich stanú kamaráti na celý život. Jej príbeh sa v reklame prelína s ďalšou dejovou líniou o mladej žene, ktorá je na ceste do práce na svojom aute.
Ako však hovorí motto reklamy, niekedy sú najdôležitejšie tie chvíle, ktoré nikdy nenastanú.
Momenty z budúcnosti dievčatka sa striedajú so zábermi na nesústredenú vodičku. Keď jej vojde do cesty dievčatko, našťastie sa jej podarí včas zabrzdiť. Volvo v reklame poukazuje na kvalitu, ktorou sú jej autá známe na celom svete - bezpečnosť.
