Mnohí ľudia, ktorí túžia po domácom zvieratku, ani nezvážia možnosť obrátiť sa na útulok.
Fotograf Amol Jadhav a umelecký riaditeľ Pranav Bhide z reklamnej agentúry McCann Worldgroup India preto vytvorili nápaditú reklamnú kampaň pre organizáciu World For All Animal Care And Adoptions, ktorá sa venuje ochrane zvierat a prevádzkuje útulok v indickom meste Mumbai. Cieľom kampane bolo zvýšiť povedomie o možnosti adopcie medzi ľuďmi a povzbudiť ich, aby ju využili.

Plagáty boli zároveň pozvánkou na podujatie, ktoré World For All organizoval pre ľudí so záujmom o adopciu.
Dvojica vytvorila sériu fotiek, ktoré kreatívnym spôsobom využívajú prázdne miesto, vďaka čomu v nich vidno dva rôzne obrázky. Miesto medzi ľuďmi má totiž tvar zvieratka. "Vždy je miesto pre viacerých. Adoptuje," hovorí slogan.

Originálna kampaň bola mimoriadne úspešná - podujatie navštívilo o 150 percent viac ľudí než pred rokom, čo pomohlo k adopcii 42 zvieratkám.

