Netradičná reklama ľuďom pripomína, o čom skutočne majú byť Vianoce. Najdôležitejší dar nič nestojí

Niekedy si to potrebujeme zopakovať.

Väčšina reklám sa nás (nielen na Vianoce) snaží presvedčiť, čo všetko potrebujeme, čo máme chcieť a čo musíme spraviť. Kampaň nemeckej siete potravín Edeka je však v tomto iná a upozorňuje, že perfektné Vianoce sú o niečom inom, ako o dokonale upratanej domácnosti a množstve darčekov pod stromčekom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Reklama sa nazýva Zeitschenken, čo v preklade z nemčiny znamená "darovanie času".

Načítavam video...

V dnešnej dobe, keď má veľká časť ľudí takmer všetko, čo chce a potrebuje, je ťažké niekomu vymyslieť vianočný darček. Pritom práve čas je niečo, čoho máme čoraz menej a začína byť vzácnosťou.

SkryťVypnúť reklamu

V reklame sa rodičia naháňajú za povinnosťami, pričom nemajú čas venovať sa svojim deťom. Našťastie si to uvedomia a zmenia svoje správanie.

Reťazec Edeka zaujal svojou netradičnou a emotívnou vianočnou reklamou aj vlani.

Do sveta vtedy vypustil spot o starčekovi, ktorý musí nafingovať svoju smrť, aby sa celá rodina zišla uňho pri sviatočnom stole.

Načítavam video...
Prečítajte si tiež: Najočakávanejšia vianočná reklama je tu. Vylepšite si deň roztomilým príbehom o psíkovi na trampolíne Čítajte 

Vianočné tipy a recepty:

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu