Každý, kto pri práci prichádza do kontaktu s inými jedincami ľudského druhu vie, že ľudia sú nevyspytateľní. Práca na zákazníckej podpore je toho živým dôkazom.

Z archívov našich kolegov, ktorí spravujú emailovú službu Post, sme vybrali to najlepšie, čo sa im pri kontakte so zákazníkmi prihodilo.
Kauza stratené heslo
1. "Vážený helpdesk, stratil som heslo. Prosím, vráťte mi ho!“
2. "Zablokované konto. Kým ho neodblokujete, nekúpim si vo vino.sme.sk ani kvapku vína, a to som tam nechal riadne pálky."
3. "Čo mám spraviť, aby som nemusel nič spraviť, a teda aby sa to spravilo samo?“
4. "Ako odpoveď na kontrolné otázky dávam obvykle nezapamätateľný zhluk písmen alebo úplný nezmysel, aby sa nemohol ktokoľvek ku schránke dostať."

Helpdesk: Svoje heslo napíšete bez použitia diakritiky.
Užívateľ: Teda nemám dať ani bodku na i?
5. “Potrebovala by som nové heslo od Vás, nakoľko som si zmenila internet.“
6. "Dobrý deň, nastavte mi prosím nové heslo, ktoré som si naschvál zmenil na také, aby som ho zabudol, bez toho aby som si uvedomil možné následky. Ste ostrov nádeje v nekončiacej plavbe za mojím heslom.“
7. "Pani, zabudol som heslo, moja e-mailová adresa je @com.sk.“
8. "Píšem vám poslednýkrát, Kristus Pán sám je toho svedkom. Ak mi nespustíte Post, nikto vás na guliach hladkať nebude!“
9. "Prosím vás o nové heslo. Skúšal som všetky moje bývalé. Naozaj si už neviem rady."
10. "...ale ja tam mám nadržané e-maily, ja tam musím ísť rýchlo."

Užívateľ: "Čau, zabudol som heslo."
Helpdesk: "...aké je vaše prihlasovacie meno?"
Užívateľ: "Čo to k***a je? To mám vedieť ja?
11. "No tak zdravím, hej? Oné. Čo som chcel, oné. Však toto, oné, že neviem oné, však viete, né? Oné. A to ako to, že to oné už nechce ísť? Oné, ale pomôžete, že?"
12. "Čau Soňa, zase som zabudol heslo, ty už vieš čo máš spraviť."
Pokračovanie e-mailom: "Ináč, to číslo, z ktorého som volal, bolo moje súkromné. Môžeš mi zavolať, keď budeš chcieť."

13. "...ruky bozkávam, dievča zlaté. A to teraz musím každému povedať, aké mám nové heslo?"
14. "Pani, môžem si zmeniť heslo? Platím za to niečo?... Vážne je to bezplatné? Tak super!“
15. "... ale teta, veď mi dajte to heslo."
Vyjadrenie spokojnosti so službou
16. "Pani, vy ste taká zlatá, post je najlepší, omnoho lepší než ten (...) Azet. Oni nič nepovedia a neporadia a vy ste cez to všetko aj milá aj zlatá aj... Všetko mažem a ostávam len na Poste."
17. "...a pani, vy máte veľmi príjemný hlas. Určite ste veľmi milá. Keď sa budete chcieť vydať, tak ja mám syna na ženenie. A budete mať aj super dobrú svokru."
18. "Jój pani zlatá, vy ste úžasná. Toto sú služby, ktoré si snáď ani nezaslúžim. Ako sa vám len poďakovať. Keby sa tak dalo, tak vás aj pobozkám cez telefón. Keď také bude existovať, určite o mne budete znova počuť."

Sťažnosti a hejt
19. "Ľutujem rodinu toho, kto nastavil podmienky používania Postu."
20. "Čo mi to tu hovoríte? Akým právom ste mi vymazali e-mail, čo vás do toho, že som sa štyri roky neprihlásil, je to predsa moja vec.“
Užívateľ: "Akým právom ste mi zmazali polku e-mailov?"
Helpdesk: "Nemusíte sa obávať, všetko je v poriadku. Na pravej strane okna máte posuvník, ktorým sa posúvate k ďalším e-mailom."
Užívateľ: "No úžas, to ste si akým právom dovolili takéto nastaviť. To vy robíte z nás normálnych ľudí bláznov. Hanbite sa!"
21. "...a prečo nemôžem mať e-mailovú adresu @@@@@@post.sk?"

22. "Chcel by som sa opýtať, či tento pokus o vylepšenie postu bol iba dočasný, alebo ste ho takto skazili už natrvalo."
23. "A jednoducho mne sa to nepáči. Ja som zákazník a jednoducho mi to spravte tak, aby sa mi to páčilo. A nebudem s vami o tom diskutovať."
24. "Pani, vy ste mi zmazali kurzor. Hneď mi ho vráťte, ja musím predsa pracovať!"
25. "Vážený helpdesk, som šokovaný vašou informáciou a preto som nútený zverejniť ju cez média, pretože len vďaka vášmu neprofesionálnemu správaniu som stratil 5 rokov života."

26. "To akože čo to odo mňa chce tá vec. To akože ja mam dať nejaké heslo? A to ste kde videli? A keď ho nechcem uviesť, to sa akože k e-mailom vôbec nedostanem? A nie ste náhodou drzí? Prečo mi to tu píše, že musím zadať svoje heslo? Ale ja ho nechcem zadať, je to predsa moja súkromná vec. A spravte to tak, aby som ho nemusel zadať, ináč uvidíte, čo s vami spravím."
27. "Prosím, opýtajte sa tých mongolských pastierov oviec, čo vám robia správcov serverov, či sa dá očakávať napráva, alebo si mam založiť mail na inom serveri."
28. "Zvažujem sa na túto stránku totálne vykadiť."
29. "Závidím kamarátom a kolegom, ktorí nemajú e-mail na post.sk."
30. "Trošku rozmýšľajte, slečna. Pohnite rozumom, veď nemáte 17 rokov."

Špecifickí zákazníci
31. "Dobrý deň, ja som laik, takže ráčte ku mne pristupovať náležite! Čiže,... "
32. „Ahoj Soňa, to som ja Mišo, zase som zabudol heslo. Daj mi prosím to, čo vtedy. Dík. Ináč budúci týždeň idem do BA, neskočili by sme po práci na kávu? Mám 27r, vysoký, blond..."
33. "...a skúsme to stihnúť do dvoch minút. Hej? Lebo ja sa ponáhľam."
34. "...viete, som 70 ročný, som Maďar a mám problém..."

35. "Ahoj, ja som Daniel a neviem, či mam prihlasovacie meno alebo nie, ani otázku si nepamätám, ale Facebook mi nejde, preto to chcem, tak mi musíte pomôcť."
36. "... ja som si to konto zakladal tak tajne. A keby niekto volal a pýtal sa, či som volal, tak povedzte, že som nevolal."
37. "Dobrý deň, prosím vás, ako si mám zrušiť schránku? Niekde som čítala, že sa stačí neprihlásiť a to som už 2-krát skúšala a nič sa neudialo. Ako mám ďalej postupovať?"
Filozofické otázky a úvahy na každý deň
38. “A keď neviem nič, tak ako mi pomôžete? Ha?“
39. "Dobrý deň, dovolal som sa do internetu?"
40. "To už sú čo za oplotiny, čo tam stvárate?"
41. "Ten server vám spravuje Majka z Gurunu?"

42. "Neviem zapnúť Post. Krachujete?"
43. "Kedysi som sa vás na niečo pýtal a stále čakám odpoveď."
44. "... a keď si za to platím, tak by to malo fungovať, no nie?!“
45. "Haló, vy ste internet?"
