Nie je dôležité vyhrať, ale zúčastniť sa. Aj to totiž môže pomôcť pritiahnuť pozornosť na našu krajinu, najmä ak ide o také sledované podujatia, ako európsky futbalový šampionát. Portál Hostelworld.com priniesol zaujímavú štatistiku, ako Euro 2016 ovplyvnilo vyhľadávanie ubytovania v zúčastnených krajinách.
Vďaka účasti slovenskej reprezentácie na turnaji sa turisti začali viac zaujímať aj o návštevu našej vlasti. Až o 15 % viac ľudí si cez Hostelworld chcelo u nás nájsť ubytovanie.

Takto sa snaží samotná stránka lákať na Slovensko ako destináciu: "Slovensko je šialene krásne a skvelá voľba pre každého, kto potrebuje vypnúť od vonkajšieho sveta. Je to maličká krajina plná strmých hôr, hustých lesov a turistických chodníkov. Hlavné mesto Bratislava má uvoľnenú starosvetskú atmosféru so štipkou architektúry zo sovietskej éry. Booknite si sem svoj letný výlet a staňte sa trendsetterom svojej partie."
Ešte lepšie však obišiel Island, ktorý sa stal miláčikom majstrovstiev. Po nich chcú navštíviť túto krásnu a drsnú krajinu asi všetci, vyhľadávanie ubytovania preto vyskočilo až o 58 %. O 9 % si polepšil aj víťaz turnaja, Portugalsko. O 8% viac ľudí by sa chcelo pozrieť do Poľska a o 3 % sa zvýšil aj záujem o Nemecko.

