České KFC prišlo s naoko skvelou službou rozvozu zdarma pri internetovej objednávke ich jedla. Ale prerátali sa, ak si mysleli, že si to ľudia nezrátajú.
Nespokojný zákazník Roman prišiel na to, že žiadne "zdarma" sa nekoná, pretože fastfood si na internete dvihol ceny oproti kamenným prevádzkam tak, že doprava je fakticky započítaná v cene jedla. O svoje zistenia sa podelil na Facebooku KFC a tak začalo peklíčko pre ich marketingové oddelenie:

Najprv to skúšali s generickými odpoveďami a opakovaním argumentov, no ľudí veľmi nepresvedčili a pod príspevkom sa strhol celkom slušný shitstorm.
KFC celkom nepochopilo, akým spôsobom ľudia pri objednávke jedla rozmýšľajú:

A nepomohli ani svojim kamenným reštauráciám:

Dalo by sa to spraviť aj inak, ale keď ZDARMA je tak príťažlivé slovo...

Veľmi rýchlo sa objavilo aj parodické video zo série Hitlerových reakcií:
A čo na to KFC?

Nepripomína vám to niečo?
