Slovensko má nové logo. Má jeden veľký problém - žiadne logo to nie je

Good Idea Slovakia.

Nový branding so sloganom “Good Idea Slovakia” má slúžiť na prezentáciu Slovenska v zahraničí.

Slovensko chce v budúcnosti byť v zahraničí vnímané ako dobrý nápad. Naša krajina sa bude predstavovať ako miesto, ktoré je nielen dobrou voľbou pre turistov, ale aj zdrojom dobrých nápadov, čo dokazujú úspechy firiem ako Eset či Sygic.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nové logo nahradí motýľa so sloganom “Malá veľká krajina”, ktorého Slovensko doteraz používalo ako turistické logo. 

Načítavam video...

Za novou značkou krajiny, ktorú vo štvrtok predstavil minister zahraničných vecí a európskych záležitostí SR Miroslav Lajčák, stojí reklamná agentúra Creative Department, ktorá zaň dostala 80-tisíc eur bez DPH. Agentúra verí, že s novým brandingom sa stotožnia aj obyvatelia Slovenska. 

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež: Slovensko sa bude reprezentovať v zahraničí novým logom. Pozrite sa akým Čítajte 

Slovensko má byť príťažlivé pre turistov, ale aj pre domácich.

Takto bude nový branding vyzerať v praxi:

Nové logo Slovenska má iba jeden problém - žiadne logo to v skutočnosti nie je.

Porovnajte logo Slovenska s inými krajinami a zistíte, že každá z nich má:

Ústredný znak

Austrália

Ekvádor

Brazília

Kanada

Zaujímavé písmo

Malajzia 

Egypt

Mexiko

Chorvátsko

Alebo kombináciu oboch

Rumunsko 

Maldivy 

 

Turecko 

Francúzsko 

 Španielsko

Kambodža 

A logo Slovenska?

 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu