Nový branding so sloganom “Good Idea Slovakia” má slúžiť na prezentáciu Slovenska v zahraničí.
Slovensko chce v budúcnosti byť v zahraničí vnímané ako dobrý nápad. Naša krajina sa bude predstavovať ako miesto, ktoré je nielen dobrou voľbou pre turistov, ale aj zdrojom dobrých nápadov, čo dokazujú úspechy firiem ako Eset či Sygic.
Nové logo nahradí motýľa so sloganom “Malá veľká krajina”, ktorého Slovensko doteraz používalo ako turistické logo.
Za novou značkou krajiny, ktorú vo štvrtok predstavil minister zahraničných vecí a európskych záležitostí SR Miroslav Lajčák, stojí reklamná agentúra Creative Department, ktorá zaň dostala 80-tisíc eur bez DPH. Agentúra verí, že s novým brandingom sa stotožnia aj obyvatelia Slovenska.


Slovensko má byť príťažlivé pre turistov, ale aj pre domácich.

Takto bude nový branding vyzerať v praxi:

Nové logo Slovenska má iba jeden problém - žiadne logo to v skutočnosti nie je.
Porovnajte logo Slovenska s inými krajinami a zistíte, že každá z nich má:
Ústredný znak
Austrália

Ekvádor

Brazília

Kanada

Zaujímavé písmo
Malajzia

Egypt

Mexiko

Chorvátsko

Alebo kombináciu oboch
Rumunsko

Maldivy

Turecko

Francúzsko

Španielsko

Kambodža

A logo Slovenska?
