Obchod s oblečením VELIS NOLIS asi nikdy nemal takú pozornosť ako vďaka súťaži o vestu. Na svojej Facebookovej stránke, ktorá má takmer 7 000 fanúšikov, zverejnila spoločnosť výzvu: "Si kreativna? HRAJ O VESTU! Napis claim pre VELISNOLIS a daj "like" pre nasu Fb stranku. Jedna z vas ziska trendovu vestu v hodnote € 109,-. Sutaz trva 2.-8.11.2015. Vyhercu zverejnime 9.11.2015."
Do súťaže sa okamžite zapojili desiatky fanúšičiek túžiacich po veste. Už prvé komentáre potvrdili, že fanúšičky veľmi kreatívne nie sú. Prvá súťažiacia namiesto kreatívneho sloganu napísala len "Claim pre VELIS NOLIS" a odštartovala tak špirálu rovnakých komentárov. Z vyše dvesto komentárov bolo len pár takých, ktorých autorky naozaj vymysleli ozajstný reklamný slogan.

Vlákno pod príspevkom obchodu obsahuje samozrejme aj kritické komentáre na adresu spoločnosti, že zadanie súťaže nebolo jednoznačné a niet divu, že ich cieľová skupina nepochopila, čo je to "claim" a čo ten obchod vlastne chce.
Hoci spoločnosť s fanúšikmi cez komentáre komunikovala, k bizarnému priebehu sa nevyjadrovala a ani nedovysvetľovala o čo im vlastne prvotne išlo.
Odborník na sociálne siete Dávid Starinský z internetovej marketingovej agentúry Visibility vysvetľuje, prečo súťaž dopadla takto bizarne: „ Claim nie je slovo, ktoré patrí do výbavy BFU (Bežného Facebook Užívateľa). Vzhľadom k cieľovej skupine, ktorá je zvyknutá odpovedať tak, ako odpovedala, bolo zadanie nevhodné. Alebo vlastne viac ako vhodné, vzhľadom k získanej popularite."
Po tom, ako sa príspevok začal šíriť slovenským Facebookom, pribúdalo aj čoraz viac sarkastických komentárov a parodujúcich claimov. Tešíme sa na to, kto súťaž vyhrá.
