Takto sa vizuálne menil festival Bažant Pohoda za posledných 10 rokov

Najväčší slovenský festival Bažant Pohoda mal počas svojich necelých 19-tich rokov dospelosti rôznu vizuálnu podobu. Ale ruku na srdce, spomeniete si na všetky kampane?

(Zdroj: techno.cz, facebook.com)

Ponúkame prierez poslednej desiatky, pričom lahôdkami pre oko sú pre nás vizuály z rokov 2011 až 2013.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2005

2006

A nepochybne v srdciach nás všetkých ostanú kampane kreatívneho štúdia Milk. A to je možno dôvod, prečo každý kreatívny koncept od inej agentúry nie je „dosť dobrý“.

2007

Pic: Bažant Pohoda 2007

Zdroj:

Načítavam video...

2008

 

Načítavam video...

 

2009

Načítavam video...

2010

Načítavam video...

2011

Načítavam video...

2012

Načítavam video...

2013

Posledná kampaň od agentúry Milk. Tak dovidenia!

Načítavam video...

2014

Tohtoročnú Pohodu si po dlhoročnej spolupráci s Milkom zobrala agentúra Clockwise. A ak si staršie generácie dobre pamätajú, nebolo to po prvýkrát. S festivalom spolupracovali už v roku 1997, keď Igor Derevenec vymyslel legendárne bábätká.

SkryťVypnúť reklamu
Načítavam video...

2015

Rozprávajúce sa bábätká, to naozaj? Agentúra Wiktor Leo Burnett má pred sebou ťažkú úlohu, vonku sú prvé vizuály a názory verejnosti na sociálnych sieťach sú „rôzne“.

 

Autor: Veronika Bartošová

 

 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu