Ponúkame prierez poslednej desiatky, pričom lahôdkami pre oko sú pre nás vizuály z rokov 2011 až 2013.
2005

2006

A nepochybne v srdciach nás všetkých ostanú kampane kreatívneho štúdia Milk. A to je možno dôvod, prečo každý kreatívny koncept od inej agentúry nie je „dosť dobrý“.
2007
Pic: Bažant Pohoda 2007
Zdroj:

2008

2009

2010

2011

2012

2013
Posledná kampaň od agentúry Milk. Tak dovidenia!

2014
Tohtoročnú Pohodu si po dlhoročnej spolupráci s Milkom zobrala agentúra Clockwise. A ak si staršie generácie dobre pamätajú, nebolo to po prvýkrát. S festivalom spolupracovali už v roku 1997, keď Igor Derevenec vymyslel legendárne bábätká.

2015
Rozprávajúce sa bábätká, to naozaj? Agentúra Wiktor Leo Burnett má pred sebou ťažkú úlohu, vonku sú prvé vizuály a názory verejnosti na sociálnych sieťach sú „rôzne“.

Autor: Veronika Bartošová